سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

امیر بابارضا

نظرات (7)

مامانی طهورا
2 تیر 92 18:29
عیدتون مبارک


از شماهم مبارک
همیشه در پناه امام عصر(عج) سلامت باشید
مامانی طهورا
2 تیر 92 18:30
کجایی دختر خیلی کم پیدا شدی


مامانی همین دوروبرا زیر سایه شما مشغول گذراندن زندگی
دوسستون دارم.ممنون از احوال پرسیتون
گل دخترمون هم ببوسید.
مامان حسین جون
2 تیر 92 21:31
شاید آنروز که سهراب نوشت
“تا شقایق هست زندگی باید کرد”
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت …
باید اینطور نوشت :
چه شقایق باشد، چه گل پیچک و یاس
جای یک گل خالیست، تا نیاید مهدی ( عج ) زندگی دشوار است !
اللهم عجل لولیک الفرج
عیدتان مبارک


سلام عزیزم
ممنون از تبریکتون
برشما وخانواده محترم هم مبارک
سلام مارا هم خدمت آقا امام رضا (ع) برسانید
التماس دعا
مامان تسنيم سادات
2 تیر 92 22:13
سلام
ميلاد فرخنده حضرت صاحب الزمان (عج) تبريك و تهنيت باد
التماس دعاگل][گل[]


سلام عزیزم
بر شما وسیده خانم گل هم مبارک
خواهشا مارا از دعای خیر خود فراموش نکنید
التماس دعای مخصوص دختر عمو
هیراد و عمه لیلاش
2 تیر 92 23:29
در تمنــــــــــای نگاهــــت بیقرارم تا بیایی
من سکوت لحظه ها را میشمارم تا بیایی
سالروز میلاد با سعادت امام عصر بر شما مبارک


عمه عزیز بر شما و برادرزاده نازنینتون هم مبارک
در پناه آقا امام زمان سلامت باشید[گل
lمامان تسنیم سادات
4 تیر 92 15:50
چه ست آبی خوشگلی شده اینجا عمه جوووونی
از امیر آقای گلمون چه خبر ؟؟
دیروز خیلی یادش بودم گفتم الان این فسقلی داره عیدی میگیره ....
بعدشم گفتم چند روز دیگه خبرش میاد توی وب ...!!!!


سلام
سید کوچولو هم خوبه،در حال باج گیری از عمی به عنوان جایزه!هرموقع که بهمون سر کیزنه(تقریبا هرشب نیش ترمزی خونمون می کنه و میگه جایزمو عمی بده تا برمشب عید هم نذاشت روز بشه،من در فکر این بودم که فردا عیدی براش چی بخرم که همون شب طلب عیدی کرد.همه کمدمو زیرورو کردم تا دفتر نقاشی و یک باکس لوازمو تحریر پیدا کردمو کادو شده تحویل سید مهدی منتظر دادم.جالب اینکه هر هفته میرم و جایزه یک هفته رو تهیه میکنم.جالبتر اینکه از من بزرگتر برای نقد کردن عیدی و جازیه پیدا نکرده
مامان امیر مهدی (سوده)
4 تیر 92 17:52
کجاییی ملیم جون! من خودمو تو نی نی گپ هلاک کردم جواب ندادی


سلام وای شرمندم
ببخشید همین طور لپ تاپ روشن بود خوابم برد
وقتی اومدم دیدم
بازهم مغذرت میخوام.