سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

امیر بابارضا

ماه شعبان بر همه مسلمین مبارک

1392/3/21 20:40
608 بازدید
اشتراک گذاری

 

ایــام نشـاط و شـور امـت آمــد
هنگام سرور و اخذ حاجت آمد

روز سـه و چهــار و پنج مــاه شعبــــان 
از جـانـب حـق سـه پیـک رحمـت آمــــــد

میلاد حسین است و اباالفضل و علی 
یعنـی کــــه سـه منشـاء سعــادت آمــد

آن ماه که ماه حاجتش میخواننــد
ما بیـن دو خـورشیـد امـامـت آمد

نـــور ابـــدی و ازلـــی میـــآیـــــد
بــر عـالــم ایجاد ولی میــــآیــــــد

مجموعه حسن و عشق وایثار و کرم 
یعنــی کــه حسیــن بــن علــــی میـآیـــد

niniweblog.com

میـلاد با سعــادت

سومین امام معصوم ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، سرور آزادگان جهان

حضرت ابوالفضل العباس (ع)، سمبل مقاومت و وفاداری در راه آرمان مقدس جهاد فی سبیل الله و پرچم گذشت و فداکارى و جانبازى در صحراى کربلا و روز جانباز

 زینت عبادت کنندگان و سرور نیایشگران، معصوم چهارم حضرت امام على بن الحسین(ع)

بر  مسلمین جهان مبارک باد

27589ykbo74cuyv.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان حسین جون
22 خرداد 92 9:00
تا بال و پر عشق به جانم دادند در وادی عاشقان مکانم دادند گفتم که کجاست کعبه‏ی اهل ولا در گاه حسین (ع) را نشانم دادند . . . خجسته باد آمدن سومین بهار ولایت و مبارک باد این طلوع سبز بی‏ پایان . . .
مامان تسنيم سادات
22 خرداد 92 10:01
سلاااااااام
اين ايام عزيز و اعياد شعبانيه رو بهتون تبريك مى گم


ممنونم مامانی بر شما هم مبارکه.
مامان ضحــــــــــــــــا
22 خرداد 92 10:52
حلول ماه شعبان ، ماه عبادت و بندگی ، و اعیاد خجسته شعبانیه مبارک باد


مامانی مهربون بر شما هم مبارک باشه.
مامان تسنيم سادات
22 خرداد 92 16:22
خصوصى عمه جونى
مامان امیر مهدی(سوده)
23 خرداد 92 10:17
سلام به عمه های گل امیر مهدی نازنین .بی زحمت یک سر به وب ستاره اسمون من بزنید و به سولات پاسخ بدید ممنونم .


ببخشید دیر شد به روی چشم
از این که دعوتمون کردید ممنونیم.
هیراد و عمه لیلاش
23 خرداد 92 15:29
اعیاد شعبانیه بر شما و سید کوچولو مبارک


ممنونم عمه مهربون.
مامان امیر مهدی (سوده)
26 خرداد 92 16:33
کجایین شما؟نگرانتون شدم امیدوارم خوب باشید


ببخشیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
شرمنده که باعث نگرونیتون شدیم .
مامان امیر مهدی (سوده)
26 خرداد 92 21:55

سلام به روی ماهتون خوش امدید عزیزممممممممممممممم.امیر گل من رو ببوسید .قربون هر چی نی نی با اسم امیر مهدی برم الهیییییییییییییی!!!!!!


خدا نکنه مهربون مامانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خدا همشون روز به روز موفق تر بکنه
مامان تسنيم سادات
27 خرداد 92 22:54



مامانی طهورا
28 خرداد 92 9:46
هیراد و عمه لیلاش
29 خرداد 92 16:11
امیر مهدی جونم میدونی کلی عاشق اون عکس بالای توضیحات وبت هستم هر وقت میبینمش کلی کیف میکنم
انشاالله خداوند همیشه حافظ نگهدارت باشه گلم


متشکرم عمه مهربون
خداحافظ همه برادرا و برادرزاده های مهربون باشه.آمین
کل پسری رو از جانب من لطفا ببوس

دوستتون داریم
مامان ایدین
29 خرداد 92 19:46
سلام گل پسر خوبی
من اگه نیام سراغت تو هم سراغ من نمیای


ღ مونا مامان امیرسام ღ
30 خرداد 92 0:52
این ایام خجسته بر شما هم مبارک باشه
عمه جونی
30 خرداد 92 10:23
روز جوان مبارک عمه های مهربون
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
30 خرداد 92 14:18
ســـــلام عزیزم خوبی؟
امیر مهدی جونم خوبه الهی قربونش برم من
عزیزم ببخشیدا من نمیتونستم بیام این ورجکـــــام خیلی شیطون شدن
اومدم حالی ازتون بپرسم دلم براتون تنگ شده بود

سلام بر مامانی مهربون
خسته نباشید
ماشاله به این فرشته هاتون خدا حفظشون کنه
ممنون که بهمون سر زدید
ما هم دلمون براتون تنگیده
شاد باشید.
مامان تسنيم سادات
31 خرداد 92 16:28
سلاااااام ....
حال و احوالتون خوبه ؟؟
نيستينااااا....!!!


سلام
اومدیمااااا
مامان امیر مهدی (سوده)
2 تیر 92 16:15
وایییییییییییییییییی واییییییییییییییییییی هر وقت امدم همین پست بود کجایید شما؟نه نظر سنجی رو جواب دادید نه پست جدید میذارید دلمون براتون تنگ شدههههههههه

سلام
بنکشید خاله جون دیر اومدیم اما خوب اومدیم دیگه،چیه؟نون بخرم؟؟دعوا دالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟