سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

امیر بابارضا

نظرسنجی2

1392/4/3 1:29
538 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

با عرض معذرت از مامان امیر مهدی جون از اینکه دیر جواب این نظر سنجی رو دادیممتفکرقهرخیال باطلمنتظرخجالتلبخندنیشخند

 

اگر ماهی از سال بودم ...

 

ماه اردیبهشت،چون جشن گلهاستماچ

 

حس خوبی بهتون دست داد آره

 

 

اگر روزی از هفته بودم ...


چهارشنبه،آخیش پنج شنبه و جمعه تعطیله

 

اگر عدد بودم ..

 

صفر برای اینکه بیشتر وقتا مفیده   

 

اگر جهت بودم...

 

وقتی داشتم در مورد جواب این سوال فکر میکردم از تلویزیون اذان مغرب پخش میشد و در همین لحظه آیه "اهدنا الصراط المستقیم" خونده شد.

مفسران در باره معنا و مقصود آیات قرآن از "صراط مستقیم" نظریاتی اظهار کرده اند که برخی از آنها از این قرار است:

 

1. صراط مستقیم؛ یعنی کتاب خدا (قرآن).

 

2. صراط مستقیم؛ یعنی راه انبیا و پیامبران الاهی.

 

3. صراط مستقیم؛ یعنی اسلام (تسلیم شدن در برابر خداوند).

 

4. امام واجب الاطاعه؛ صراط مستقیم در دنیا است و پیروی از او، وسیله عبور از صراط و پل بر روی جهنم در آخرت است.

 

5. صراط مستقیم همان آیین خدا پرستی و دین حق و پایبند بودن به دستورات خدا است.

 

6. صراط مستقیم؛ دینی است که خداوند به آن فرمان داده است که آن اعم از توحید، عدل و ولایت کسانی است که اطاعت آنان واجب است.

انشاالله که در جهت مستقیم الهی حرکت کنیم.

 

اگر همراه بودم..

 

همراه اونهایی که همیشه همراهم بودن و هستن در هر لحظهقلبقلب

 

اگر نوشیدنی بودم...

 

 مایه حیات (فقط آب) از نوع خنکش خوشمزه

                                         

     

اگر ثواب بودم...

 

سعی میکردم خودمو شامل حال همه کنم 

 

 

اگر درخت بودم..

 

همیشه پر بارو سربزیر باشم 

 

 

اگر میوه بودم...

 

آبدار و تپلو خوشمزه و شیرین


 

اگر گل بودم...

 

 خوشبو  خوشبو(یک حس خوب)  

 

 

اگر اب و هوا بودم...

 

بارانی (در یک هوای بهاری)

                         

 

اگر رنگ بودم...

 

سرمه ای(متین،سنگین،باوقار و شیک)عینک

 

اگر پرنده بودم...

 

اصلا دوست ندارم پرنده باشم سبز

 

اگر صدا بودم...

 

 

باران 

 

اگر فعل بودم...

 

 

..................... 

اگر ساز بودم...

 

پیانو (آرام وپیوسته)

 

اگر عضوی از بدن بودم..

 

قلب(قلبی که برای خوب بودن بتپه)قلب

 

اگر بخشی از طبیعت بودم...

 

خورشید(گرما بخشه تابان بی منت) 

 

اگر یک حس بودم...

 

آرامش 

 

 

باتشکر از مامان امیر مهدی جون که مارو به این نظرسنجی دعوت کردماچ،خوشحال میشیم هرکسی بما سر زدو این پستو خوند اول یک نظر قشنگ برامون بذاره بعدش هم در این نظر سنجی شرکت کنهخجالت

دوستتون داریمقلب

blomsterkrukken.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تسنيم سادات
4 تیر 92 0:47
سلام
من اين پست رو الان ديدم
ايشالله كه خدا همه مون رو به راه راست هدايت كنه
خيلى قشنگ گفتى ...
موفق باشيد


ممنون مامانی
آمین
چشماتون قشنگ میبینه
از پیام زیباتون هم ممنونیم
مامانی درسا
4 تیر 92 2:15
سلام خوبید این امیر بابا رضای ما چطوره ...... همیشه خوش باشین عیدتون هم مبارک


سلام بر مهربون مامان
ممنون به لطف شما خوبه
درسایی ما چطوره
امیدوارم شما هم در کنار خانواده شاد و سلامت باشید
نسیم-مامان آرتین
4 تیر 92 9:12
وای چه جالب عمه جون از این پسملی هم بپرس براش به یادگار بذار فکر کنم جالب میشه


سلام بر مامانی مهربون
ممنونیم
آره فکر جالبی حتما در اسرع وقت این کارو میکنیم
مامان بردیا
4 تیر 92 9:37
عالی بود عمه خانم گل


سلام
ممنونم مامانی مهربون
مامان ایدین
4 تیر 92 15:13
خیلی قشنگ بود عکسهای خوشکلی گذاشتی


مرسی عزیزم
khahare farnaz
9 تیر 92 13:53
سلام خیلی زیبا نوشتین
به ما هم سر بزنید


سلام
خیلی از آشناییتون خوشحالم،حتما میایم سراغتون
♥متین من♥
11 تیر 92 1:41
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی
لطفا:

کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین

یه دنیا ممنونم ..

سلام مامانی حتما.