سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

امیر بابارضا

مهربان دوستم......سوده جان

1393/10/10 22:39
1,635 بازدید
اشتراک گذاری

 

هزار گلم اگرم هست،هر هزار تویی niniweblog.com گلند اگر همه اینان، همه بهار تویی

دلم هوای تو دارد، هوای زمزمه اتniniweblog.com بخوان که جاری آواز جویبار تویی

به کار دوستی ات بی غشم،بسنج مرا niniweblog.com به سنگ خویش که عالی ترین عیار تویی

برای من تو زمانی.نه روز و شب ،آری niniweblog.comکه دیگران گذرانند و ماندگار تویی

      این روزهــــا دوباره دلم تنـگ می شود niniweblog.comاین روزهـــا دوبــاره غزل گفته ام برات

 

عمری می خواستم که عشق را با مداد رنگی هایم نقاشی کنم !

غافل از اینکه عشق یعنی یکرنگی.

niniweblog.com

 

به خاطر تموم محبتهای بی درغت ممنوم

ممنون

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان سوده
11 دی 93 3:57
سلام عزیز تز از جانم من همیشه و تا اخر عمر مدیون محبت های بیدریغتون هستم...عاااااااااااااااااااااشقتونممممممممممممممم
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم این چه حرفیه شما خودت مهربون و دوست داشتنی هستی . دوستت داریم مهربون
مامان محمدمهدی
27 دی 93 8:38
خوش به حال سوده خانوم
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام خوبید شما؟ چرا عزیزم؟
مامان سوده
15 بهمن 93 1:49
سلام...تنبلی مسری استمنم تنبل شدم...
سایت تفریحی مگ پا
20 اسفند 93 15:43
بسیار عالی اگه ممکنه منو لینک کن. ممنونت میشم عنوان: سایت تفریحی مگ پا ادرس: http://magpa.ir بازم لطف میکنی اگه منو بلینکی. اگه لینکیدی خبرم کن مطمئن شم. فدات