سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

امیر بابارضا

عاشقان عیدتان مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

1392/5/17 21:44
629 بازدید
اشتراک گذاری

تماشای رنگین کمان زیبای فطر ،

پاداش کسانی است که با صفای دل زیر بارش رحمت رمضان ماندند...

"طعم شیرین عید سعید فطر،گوارای وجودتان"

رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین قطره باران را به نظاره می ایستند...

تلالو رنگین کمان فطر ارزانیتان باد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آی سل
18 مرداد 92 1:25
عید شما دوست گلم مبارک


سلام مامانی ممنون از حضورتون
عید شما هم مبارک.
مامان امیر مهدی(سوده)
18 مرداد 92 11:15
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان
و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...
حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد!
عاشقتونم عمه های گل التماس دعای فراوان.


هزاران بار بر شما و خانواده محترمتون مبارک
امیدوارم سالهای سال در کنا نازنین پسرتون شاد زندگی کنید
مامان امیر مهدی(سوده)
18 مرداد 92 11:21
سلام عمه های گل فضولی نباشه من کامنت مامان محمد باقر گلو خوندم درباره کشف رمز اما من هر چی فکر کردم نفهمیدم چه دلیلی براش گذاشتن و خیلی برام جالب بود دونستنش و با خودم گفتم چرا من به ذهنم نمیرسه؟
اگه ممکنه به منم بگین دلیلی که اوردن چی بوده اگه دوست نداشتین هیچ اجباری نیست دوستتون دارم فراوون.


خصوصی میذارم
هیراد و عمه لیلاش
18 مرداد 92 15:41
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد

بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد

معشوق توعاشق شد، شیخ تو مرید آمد

عید سعید فطر بر شما مبارک



عمه گل بر شما و خانواده گلتون مبارک
برادرزاده گلتون رو ببوسید
ممنون از حضورتون
بابابزرگ ارسطو
18 مرداد 92 23:24
عيدتان مبارك

اينهم براي امير جان عزيز



عید شما هم مبارک
سالهای سال با سلامتی سایتون بر سر نوه های گلتون باشه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
19 مرداد 92 3:21
عیدتون مبارک.نماز و روزه هاتون مقبول درگاه حق


از شما هم قبول باشه
ممنون از اینکه به ما سر زدید
ღ مونا مامان امیرسام ღ
19 مرداد 92 3:28
دوست جان میتونم رمز رو داشته باشم؟


با کما میل خصوصی میذارم
مامان ضحـــــــــــــــا
20 مرداد 92 8:33
سلام
طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق
عيدتون مبارك



سلام
بر شما و خانواده محترمتون هم مبارک
دوستتون داریم
مامان تسنيم سادات
21 مرداد 92 13:11
سلام عيدتون مبارك
قبول باشه طاعاتتون
اين قالبتون هم خيلى قشنگه
گلبارونم كه شده....


خودتون گلید عزیزم، سیده خانم گل سرسبدن