سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

امیر بابارضا

بابا یعنی................یک حس خوب

1392/3/3 6:29
650 بازدید
اشتراک گذاری

ای پدر ای با دل من همنشین           ای صمیمی ای بر انگشتر نگین

  ای پدر ای همدم تنهاییم          آشنایی با غم تنهاییم       

 niniweblog.com

ای طنین نام تو بر گوش من          ای پناه گریه ی خاموش من

همچو باران مهربان بر من ببار         ای که هستی مثل ابر نو بهار

niniweblog.com

در صداقت برتر از آیینه ای             در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپیدار بلند و بی پایدار           می برم نام تو را با افتخار     

niniweblog.com

هر چه دارم از تو دارم ای پدر              ای که هستی نور چشم و تاج سر

رحمت بارانی روشن تبار            مهربانی از مانده یادگار        

niniweblog.com

ای پدر بوی شقایق می دهی          عاشقی را یاد عاشق می دهی

 با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر        هر چه دارم از تو دارم ای پدر

niniweblog.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تسنيم سادات
4 خرداد 92 10:16
زيبا بود عمه جون مهربون
مثل اينكه سرتون خلوت شده كه اين همه پست گذاشتين
خيلى ذوق كردم
ايشالله كه موفق باشيد در تمام مراحل زندگى


قربونتون
علتش بیدار شدن در هنگام سحر وبخواب نرفتن بعد از اونه،در نتیجه از فرصت استفاده بهینه کردیم.
مامانی طهورا
4 خرداد 92 12:33
خدا نگهدارشون


آمین.