سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

امیر بابارضا

السلام اي شمس عالم يا علي شاه ولايت

1392/3/3 5:45
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

یا علی

 

السلام اي شمس عالم يا علي شاه ولايت

 

جان اهل آسمانها و زمين بادا فدايت

 

قيام من تويي - صيام من تويي

 

به حق حق قسم - امام من تويي

 

niniweblog.com

 

رحمت حق آمدو قلب دوعالم منجلي شد

 

سيزده ماه رجب ميلاد مولايم علي شد

 

فلك پروانه اش - ملك ديوانه اش

 

سلاطين سائل - در كاشانه اش

 

niniweblog.com

 

چشم تو روشن الا اي جان عالم نور صرمد

 

تهنيت پيغمبر ما يا اباالقاسم محمد

 

دلم شد منجلي - به اين ذكر جلي

 

امير ما بود - فقط مولا علي

 

niniweblog.com

 

مهدي زهرا كجايي قلب ما غرق شعف كن

 

قسمت ما را شبي با خود در ايوان نجف كن

 

دلم دنبال او - فداي خال او

 

همه ذكرم شده - علي و آل او

 

niniweblog.com

 

بي تولاي تو يا مولا كه فردايي ندارم

 

مي خورم سوگند به قرآن بي تو مولايي ندارم

 

منم خاك درت - غلام و نوكرت

 

به قربان تو و - بلال و قنبرت

 يوسف حق پرست(غريب)

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تسنيم سادات
4 خرداد 92 10:10

بابا يهووووووو چند تا پست ....
جا موندم كه.....
شعر زيبايى بود
عيدتون مبارك


ههههههههههه
ما اینیم دیگه
قابلی نداشت