سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

امیر بابارضا

میلاد ریحانه نبی(ص) برشما مبارک

1392/2/11 19:20
694 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد پر برکت دخت نبی مکرم اسلام؛

 حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) 

 animated gifs of fireworksمبارکanimated gifs of fireworks

 

 

یا فاطمه زهرا ادرکنی

    مادرم ای بهتر از فصل بهار         مادرم روشن تر از هر چشمه سار                      

 

 مادرم ای عطر ناب زندگی             مادرم ای شعله ی بخشندگی                    

 

 مادرم ای حوری هفت آسمان       مادرم ای نام خوب و جاودان                         

 

   مادرم ای حس خوب عاشقی      مادرم خوشتر ز عطر رازقی                          

 

    مادرم ای مایه ی آرامشم            مادرم ای واژه ی آسایشم                                  

 

        مادرم ای جاودان در قلب من         مادرم ای صاحب این جسم و تن                                  

 

   مادرم می خواهمت تا فصل دور     مادرم پاینده باشی پر غرور                            

 

مادرم روزت مبارک ناز من          مادرم تنها تویی آواز من                          

 

 bloemetje.gif

زبان به سپاس که می گشایم؟ دریا دریا کوتاهی و کاستی وجودم را پر می کند. وجود من وابسته به توست و بودنم، سلامتم و رشدم تحفه های گران قدری است که از سوی تو دریافت کرده ام. کدام کلام است که بتواند شکر تو را گوید؟ وقتی خداوند عالم شکر تو را در کنار سپاس خودش جای می دهد و می فرماید: «مرا و پدر و مادرتان را شکر گویید»، پس همیشه زبانم از سپاس تو قاصر خواهد بود و دلم در شکر تو خواهد تپید.

geel20rosevi2.gif

 

totalgifs.com aniversario gif gif 97.gif خواهر عزیزم

 (عمی جونی مهربون) totalgifs.com aniversario gif gif 97.gif

تولد مبارک

totalgifs.com aniversario gif gif 43.gif

06000000همیشه دوستت داریم06000000

 

    193365lv6dpdqm4h.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 19:29
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

عمه جونی عزیز رورت مبارک


عزیزم ممنونم.
احمدکاشفی
11 اردیبهشت 92 22:23
سلام
ولادت بانوی مهر و اسوه نورانی فاطمه زهرا(س) مبارک
موفق باشید و سالم.


ممنونم.
نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 13:40
مهربانیتت را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینش قلبت را بوسیده است روزتان از امروز تا همیشه مبارک

سلام مامانی ممنونم از لطفتون
قلب]
مامان مانی مسافر کوچولو
14 اردیبهشت 92 17:18


ممنونم عزیزم.
مامان محمدرضا
16 اردیبهشت 92 1:48
سلام عمه جون اومدم تشکر کنم با کمک شما بود که برنده شدم ممنونم خیلی دوستون دارم بوسسسسسسسسس


خواهش میکنم عزیزم امیدوارم همیشه گل پسری موفق باشه.*
نسیم-مامان آرتین
16 اردیبهشت 92 8:54
عمه جون نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام مامانی مهربون ممنونم که به یادمونید
به زودی با دست پر خدمت میرسیم.
علامه کوچولو
16 اردیبهشت 92 19:06
سلاااااااااااااااااام عمه جووووووووووونم
تولدت مبارک انشاء الله دویست سالگیتو جشن بگیری


سلام مامانی مهربون ممنونم دوست عزیزم.
مامان تسنیم سادات
16 اردیبهشت 92 21:06
به به خانم اردیبهشتی ....
چقدر خوشحالم شما هم اردیبهشتی هستید
تولدتون مبارک
ببینم امیر مهدی . گل پسری به عمه اش چی کادو داد ؟
اگه این وروجکه کادو ازتون نگرفته باشه خوب والاااا ....
ولی دلمون براش تنگ شده عمه های گل ... ببوسیدش
عمه جونی خصوصی هم گذاشتم براتون
این گلها هم برای تولدتون



سلام دوست عزیز و مامان مهربون ممنونم که به یادم بودید
آقا امیر هم کادو دادن هم کادو گرفتن.
عکساشو بزودی میذارم.
ما هم خیلی خیلی دلمون براتون تنگ شده بود بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
تسنیمی و مامانی به قول امیر مهدی عاشگتونیم.
مامان تسنیم سادات
16 اردیبهشت 92 21:28
بازی میخ و چکش
شرکت ایران پتک تلفن 02188730433 (دفتر مرکزی )
آدرس سایت : www.IRANPOTK.com


وای مامانی دستت درد نکنه ممنونیم که به فکر گل پسری هستید
الان رفتم دیدم خرید اینترنتی هم داره حتما براش سفارش میدیم.
ممنونیممممممممممممممممممم.
سیب سرخ کوچولو
16 اردیبهشت 92 23:47
واییییییییییییییییییییییی تفلد تفلد تفلدت مبارک عمی دوست داشتنی.با تاخیر و یه دنیا شرمندگی و دست خالی تفلدت مبارک خانمی.ولادت حضرت زهرا بانوی دو عالم مبارک راستی روز مادر به مامان بزرگ مهربون امیر جون مبارک.الهی همیشه سایه شون روی سرتون باشه.خیلیییییییی دوستون داریم من +سیب کوچولو
سیب کوچولو:عمه های مهربون من شاید 18روز دیگه به دنیا بیام.برای مامانیم خیلی دعا کنید که منو طبیعی بیاره و دقیقه ی نود جا نزنه

ممنونم مامانی مهربون همینکه به یادم بودید یک دنیا ارزش داره ،بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان جونی هم به شما مادر مهربون روزتونو تبریک میگه خدا همه مامان جونیهارو سلامت نگه داره.
وای خدای من
ما هجده روز دیگه سیب سرخمونو میبینیم بیصبرانه منتظرتیم عزیز دلم.
انشااله مامانی در کمال صحت و سلامتی شما رو در آغوش بگیره و به زندگیشون گرمی صد چندان ببخشی.