سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

امیر بابارضا

بازگشت پیروزمندانه سوده جون مبارک

1393/4/13 12:14
624 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره سوده جون مامان امیر مهدی اقاقیای سفید من و دوست خوبم بعد از حدود 9 ماه دوری از فضای مجازی نی نی وبلاگ تشریف آوردن زیبازیبا(بسیار خوشحال شدیم) ،اما با دستی پر تر از  قبل و در کنار اقاقیای سفید شکوفه گیلاس هم حضور دارند.

سوده جون قدم نو رسیده مبارک باشه انشاله همیشه در کنار فرزندان دلبندت خوشبخت و سلامت باشید.

blo102.gif

خوش اومدی...

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان سوده
13 تیر 93 12:50
سلام عزیز گلم...در تمام این دوران سخت و پراسترس دوست و خواهر گلی مثل شما برام ارامش بخش بود گرچه کنار هم نبودیم اما حضور گرمت همیشه بودعزیزم خیلی خیلی دوستت دارم.من لایق این همه محبت و مهربانی نیستم.خدا شما دوست عزیزو همیشه برام نگه داره و توفیق دیدارتونو نصیبم کنه انشاا...
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سوده جون واقعا شرمندم کردی عزیزم من که کاری نکردم خوشحالم از اینکه اون دوران سخت و پر استرس بشادی خاتمه پیدا کرد و دوباره حضور گرمتو در اینجا می بینیم ما هم بداشتن دوست خوب و صد البته مهربون افتخار میکنیم باور کن نبودنت در این دنیای مجازی خلاء بسیار زیادی برای ما بود خوشحلام که اومدی
مامان علی جونی
13 تیر 93 13:01
سلام عجب وبلاگ با کلاسی دارین خوشم اومد
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خیلی خوش اومدید
مامان سوده
14 تیر 93 15:59
سلام سلام صد تا سلام عمه های عزیز تر از جانممممممممممممممممممم....رمزو خصوصی گذاشتم براتون .دورتون بگردم الهیییییییییی.............اخر از شدت علاقه میمیرممممم
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
خدا نکنه بهترین دوست ممنونم
مامان سوده
16 تیر 93 19:57
عاشقتونممممممممم...یک نی نی جیغ جیغویی دارم کههههههههههه نگوووووووووووووووووووووووووووووووووو کچل شدممممممم
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
ای جونم دلم جیغ جیغوشم خوبه گلاه گیس بفرستم؟
سحر
17 تیر 93 9:02
ممنون که به من سر زدید. وبلاگتون خیلی قشنگه. شما هم با افتخار لینک شدید.
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما هم خوش اومدید.
منا مامان الینا
17 تیر 93 14:04
سلام عزیزم طاعات و عباداتتون قبول باشه میشه منم رمز پستها رو داشته باشم ؟
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوش اومدی الان میام