سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

امیر بابارضا

تصاویر/ داخل ضريح حضرت عباس (ع)

1392/8/21 21:23
800 بازدید
اشتراک گذاری

چشمم از آب پر و مشك من از آب تهى است
جگرم غرقه به خون و تنم از تاب تهى است
به روى اسب قيامم به روى خاك سجود
اين نماز ره عشق است، زآداب تهى است
جان من مى‏برد آبى كه از اين مشك چكد
كشتى‏ام غرقه در آبى كه ز گرداب تهى است
هرچه بخت من سرگشته به خواب است، حسين!
ديده اصغر لب تشنه‏ات از خواب تهى است
دست و مشك و علمم لازمه هر سقاست
دست عباس تو از اين همه اسباب تهى است
مشك هم اشك به بى‏دستى من مى‏ريزد
بى‏سبب نيست اگر مشك من از آب تهى است


(شهاب يزدى)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نوژاجونی
6 آذر 92 13:07
عزیزم مرسی از شعر زیبایی که گذاشتی به دل نشست.واقعا عمه به این خوبی بایدامیرمهدی خیلی قدرشمارو بدونه اینطور نیست؟
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم شما لطف دارید مهربون