سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

امیر بابارضا

ادرکنی یا امام هادی النقی(ع)

1392/7/28 23:58
555 بازدید
اشتراک گذاری

از امام علی النقی علیه السلام چند یادگاری برای ما رسیده است:

1- زیارت جامعه کبیره:

درباره زیارت جامعه کبیره که اقیانوسی مواج از معارف الهی و مضامین عالی مشتمل بر معرفی مقام ائمه علیهم السلام است؛ زیارت جامعه که به تعبیر علامه مجلسی(ره) از نظر سند و روایت از صحیح‌ترین و قوی‌ترین زیارات ائمه علیهم السلام است یادگاری عظیمی است که در حرم هر یک از ائمه معصومین علیهم‌السلام آن زیارت را می‌خوانیم.

2- زیارت غدیریه:

زیارت غدیریه نیز سندی بسیار معتبر دارد و روایتگران و گزارشگران آن از بزرگان شیعه هستند، این زیارت مربوط به روز عید غدیری که امام هادی علیه السلام در سفری که به اجبار متوکل از مدینه به سامرا داشتند. در نجف اشرف بودند و این زیارت را خطاب به قبر مطهر جدّ بزرگوارشان حضرت علی(علیه‌السلام) قرائت کردند.

 3- دعای کوتاه در کنار قبر مبارک آن حضرت:

امام هادی(علیه السلام) : از خدا خواسته‌ام که هر کس این دعا را در کنار قبر من بخواند ناامید برنگردد.

«یا عُدَّتى عِنْدَ الْعُدَدِ وَ یا رَجآئى وَالْمُعْتَمَدَ وَ یا كَهْفى وَالسَّنَدَ یا واحِدُ یا اَحَدُ وَ یا قُلْ هُوَ اللَّهُ اَحَدٌ اَسْئَلُكَ الّلهُمَّ بِحَقِّ مَنْ خَلَقْتَ مِنْ خَلْقِكَ وَلَمْ تَجْعَلْ فى خَلْقِكَ مِثْلَهُمْ اَحَداً صَلِّ عَلى جَماعَتِهِمْ وَافْعَلْ بى كَذا وَ كَذا ؛

اى ذخیره من در برابر ذخیره‌ها و اى امید من و تكیه‌گاهم و اى پناهگاه، و پشت و پناهم اى یگانه‌اى یكتا و اى كه درباره خود فرمودى: بگو خدا یكى است، از تو خواهم خدایا به حق هر كس از آفریدگانت خلق كردى و هیچ كس را مانند آنها در میان آفریدگانت قرار ندادى درود فرست بر گروه آنها و درباره من چنین و چنان كن.(در اینجا حاجات خود را بگویید)»

 روزگارتون شاد niniweblog.com

niniweblog.com 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر مهدی(سوده)
29 مهر 92 15:59
امام هادی نگهدار وجود عزیزتان باشه انشاالله...
فرصت نکردم پیامو جواب بدم روم سیاه سعادت انداختن سفره رو هنوز پیدانکردم اگه عکسها رو بذارید ممنون میشم


من شرمندم
الان عکس هارو بذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید امیر مهدی و مامانش
29 مهر 92 23:12
اسلام علیک یا امام هادی پیشاپیش عیدغدیر خم عید عاشقان شیفته گان مولا علی بر شما اولاد علی(ع)مبارک شادباش۰


ممنونیم
بر شما هم مبارک انشااله که هر روزتون عید باشه.
علامه کوچولو
30 مهر 92 7:10
سلام
بر عمه های نازنین!
و سلام بر خانواده عزیز و گرانقدرتون
این عید فرخنده را پیشاپیش به تک تک شما که از نسل همان سلاله پاکید تبریک میگم و عاجزانه استدعا دارم در این روز بزرگ واسطه اعطای برترین موهبتها و رحمتها شوید و برای ما هم دعا کنید.
خوش به سعادتتون....
من عاشق خانواده ساداتم
این قالبهای بروزتون منو کشته

سلام بر شما آرامترین و مهربونترین دوست
شما به ما لطف دارید عزیزم
امیدواریم بتونیم به معنای واقعی از نسل آن بزرگواران باشیم و پیروان واقعی راهشون باشیم.
انشااله خدای مهربون هممونو به خاطر این روزهای بزرگ حاجت روا کنه.
شما هم ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.
دیگه چیکار کنیم ....
منتظر قالب بعدی باشید....
الناز مامان طاها
30 مهر 92 15:28
سلام عزيزم،ممنون از اينكه به ما سر زديداومدم بهتون سر بزنم مطالبتون رمز دار بود،خواستي رمز و بهم بده


سلام عزیزم خوش اومدید رمزو گذاشتم خدمتتون.
مامان امیر مهدی(سوده)
30 مهر 92 15:38
سلام عمه های عزیز تر از جانم متاسفانه من تا اخر اذر ماه به دلیل نداشتن لب تاب نیستم دلم براتون تنگ میشه بهتون پیامک دادم جواب ندادین عکس ها رو هم که نذاشتین ....باشهههههههههههههه این لحظه اخری دلم شکستتتتتتتتتت.....
دوستتون دارم عاشقتونم میمیرم براتون...


شرمندم به خدا
واقعا نمیدونم چی بگم باور کن موبایلم دچار مشکل شده امروزم اصلا موبایلم پیشم نبود امروز عصر گرفتمش
از اینکه باعث دلشکستگیه شما شدم خیلی خیلی عذر میخوام
حالا راستی چرا تا دو ماه
چند وقت یکبار از طریق کافی نت برامون پست بذار دلمون براتون تنگ میشه
حالا من عکس هارو براتون بذارم میتونید برشون دارید؟