سید امیر مهدی جانسید امیر مهدی جان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

امیر بابارضا

التماس دعا

1393/4/26 22:23
2,397 بازدید
اشتراک گذاری

مرا بسپار در یادت

به وقت ریزش باران ، نگاهت گر به آن بالاست

و در وقت دعا قلبت مثال بید میلرزد ،

دعایم کن که من محتاج محتاجم

niniweblog.com

شب عفو است و محتاج دعایم ، زعمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی ، خدا را در میان اشک دیدی

کمی هم نزد او یادی زما کن ، کمی هم جای ما او را صدا کن

بگو یارب فلانی رو سیاه است ، دو دستش خالی و غرق گناه است...

 

پسندها (3)

نظرات (44)

نیلوفر
26 تیر 93 22:28
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان سوده
28 تیر 93 17:21
سلام عزیزای دلم....طاعات و عباداتتون قبول..التماس دعا... راستش دوباره تب و لرز کردم و فکر کنم همون عفونت ادراری بعد از سزارین دوباره برگشته ...حتی دیروز نمیتونستم به محمد طاها شیر بدم...راضی ام به رضای خدا...الان بهترم خدا رو شکر...در این روزها و شبهای پر فیض ما رو دعا کنید..
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم خیلی نگرونت بودم گفتم دیگه مزاحمت نشم ممنون که بهمون خبر دادی انشاله که زود زود خوب بشی منتظر حضور گرمت هستم. محتاج دعای خیرتون هستم
مامان سوده
29 تیر 93 20:03
سلام دسته گلهای خوشبو...من امدممممم خدا رو شکر خوبم...تازهههههههه پست جدید هم گذاشتم...امشب دعا یادتون نره ها!!!
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم خداروهزار مرتبه مرتبه شکر میکنم انشااله همیشه سلامت باشی باورکن تواین سه شب اصلا از یادم نرفتی انشاله همیشه شاد و سلامت درکنار خانواده باشی.
مامان سوده
29 تیر 93 20:06
خدا رو هزار بار شکر بخاطر وجود دوستان عزیزی مثل شما... ارزو میکنم لحظه لحظه زندگیتون سرشار از شادی و عطر شب بوها باشه...
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
ما هم بخاطر وجود چنین دوست نازنین و دوست داشتنی خدارو هزاران بار شکر میکنیم و آرزومندیم همیشه در کنار عزیزانش بهترین لحظات و داشته باشه دوست داریم دودنه دونه ی دنیا
مامان سوده
29 تیر 93 20:07
یک بوس با طعم ایس پک شکلاتی و یک بوس هم با طعم ایس پک طالبی (واییییییییییییی که عاشق هر دوتاشونم!!!)براتون فرستادم بگیرید تا اب نشده...بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس!
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
دست گلت درد نکنه چقدر مزه داد فکر کن آدمیزاد از روزه باز شده باشه یک آیس پک خوشمزه بدستش برسه به به قربون این دوست خوب خودم عاشقتم بهترین کاش پیش هم بودیم
مامان سوده
29 تیر 93 20:08
یک سبد پر از گلهای شب بو و محبوبه شب(وایییییییی میمیرم برای عطرشون) براتون فرستادم بگیرین که امد.....
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
خدایی ما که شرمنده این همه لطف و مهربونی شما بی نظیر دوستیم از اینکه دیر جواب دادیم شرمنده ایم از یک دوست گل ،گل بدستت برسه چه شود
مامان سوده
29 تیر 93 20:10
شانس اوردین محمد طاها بیدار شد وگرنه من ول کن نبودم.... متاسفانه رفتممممممممممممممممممممم... امدم محمد طاهااااااااااااااااااااااااااااااااا....
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
ای گل پسر ناقلا چرا گریه باور کن ما از دیدن تک تک نظرات پر از مهر و عشقت خوشحال میشیم و انرژی میگیریم نیومدن یک روزت باعث نگرونی ما میشه انشاله همیشه شاد باشی و به ما انرژی بدی
مامان محمدمهدی
31 تیر 93 19:27
سلام نماز روزه هاتون قبول باشه الهی
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدید عبادات شما هم قبول باشه التماس دعا
مامان سوده
1 مرداد 93 2:21
سلامممم...ما نبودیم!شما هم نبودید!ایشان هم نبودند!پس کی بود؟؟؟؟؟ کجایین شما؟حالا من باید نگران بشم دیگهههههه!!! عمه های گل دوستتون دارم...عمه های گل عاشقتونم... احساسات در قلبم فوران میکنه اما از شدت خستگی در ساعت دو و نیم شب نمیتونم بروزشون بدم...فعلا این بوس با طعم بستنی خامه ای رو بگیرید تا بعد...بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
من فقط می تونم بگم شرمنده ام جریان ما هم شده آمدیم نبودید شما که همیشه به ما لطف داشتید محمد طاها جون همچنان شب زنده دارند؟ خدا قوت دوست عزیزم
مامان سوده
1 مرداد 93 19:41
سلام عزیزای دلم سلام نازنین ها سلام بهتر از گلهای بهاری...خوش امدین...الهییییییییییی بمیرم براتون ...خسته گیتون به جونممممممممممممممممممممممممممم
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام بروی ماهت بی نظیر سلام فرشته مهربون خدا نکنه عزیزم ولی دیگه حسی در وجود نمونده یک عالمه پست مونده نذاشتیم فکرکن ولی انشاله در آینده نه چندان دور با دستی پر میایم
مامان سوده
1 مرداد 93 19:43
اشکال نداره....اصلا مهم نیست...تایید نکنین دیگه ...اره راست میگین خداییش دیگه حس و حالی باقی نمونده...انشاالله اجرتون با خدا...(اول امدم شوخی کنم و اذیت کنم اما بعد دیدم نهههه حق با شماست)
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
مرسی عزیم سوده جونو اذیت اذیتتم شیرینه
مامان سوده
2 مرداد 93 16:34
من از رو رفتم......... اصلا هم عصبانی نیستم...
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
[ز بان] نه دیگه تایید کردم و قول میدم بچه خوبی باشم خانم اجازه آشتی؟ دیگه عصبانی نیستی?
مامان سوده
3 مرداد 93 4:46
نظرها که تایید نمیشن اما من وقت و بی وقت میاممممم مثل... چی؟.... بلههههههههههههههههه؟ خروس بی محل؟ با منین؟ اصلا دلتون میاد1 یک نگاه به ساعت بندازیین 5 صبحه و من بدبخت هنوز بیدارممممم!شایدم واقعا چند دقیقه دیگه قوقولی قو قو هم بکنم!!!
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
ای بابا سوده جون اگه می دونستتیم دیشب باهم قوقولی قوقو نه بابا قدقد می کردیمچرا چونکه امیرمهدی جون از افطار و شام و خواب میهمون ویژه عمیاش بود و منو مریم جون هم خسته و هلاک چون از صبح تا غروب توی آشپزخون مشغول بودیم بزودی عکساشو میذاریم.خلاصه تا ساعت 3.5 بامداد انواع قصه ها رو خوندیم، گوش دادیم نگاه کردیمقصه بچه های غزه رو میخواست(خداییش به روز بودنشونو دیدی) کلی سرچ کردیمو.....بعد حدود2.5 بامداد گرسنش شدبعدش گلاب بروتونبعدش دوباره قصه (راستی در خواست قصه پرستارو داد)بعدش قرآن خوندیمبعدش عدد خونی کردیمو..... وماالبته شوخی کردم کاملا در سعه صدر این مراحل را گذروندیم من به روان آروم بچه موقع خواب معتقدمخلاصه سیدگل در آغوشم ساعت سه و نیم خوابش برد و ما تا ساعت 6.5 خواب از سرمون پرید که پرید
مامان سوده
3 مرداد 93 17:25
سلام عزیزای دلم...وایییییی پس نتیجه اخلاقی میگیریم همه امیر مهدی ها شیطونن!فدای هردوتاشون بشم الهیییییی....امیر مهدی هم وقتی خونه مامانم میره خواهر منو کچل میکنه.... راستی موهاتونو ببینم!!! که اینطورررر!!!پسسسسسسس منتظر غذاهای خوشمزه هستیم!!!واییییییییییییییییییییییییییی اصلااااااااااااااااااااا هم شکمو نیستمممم!!!این تهمت ها به من نمیچسبه!!
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
آخ گفتی شیطون وروجکند من به امیر مهدی میگم فسقول خدایی عشق و صفان وقتی خونه ما هستن با وجود شیطنت های امیر زندگی یک طعم دیگه داره خدا حفظشون کنه با پست های جدید و خوشمزه میایم
مامان سوده
3 مرداد 93 17:27
واییی یادمه پارسال گفتین تو شهر شما ساعت نه اذان میگن و من قبلش ناراحت بودم چرا اذان ما 8 تا 8:30 است و از اون موقع تا الان مخصوصا امسال رمضان یاد شما میافتم و اون موقع... خداییش اجرتونو از خدا میگیرین ...برای ما هم دعا کنین...
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سوده جون خدا نکنه عزیزم روز های اول دقیقا ساعت ۹اذان میگفتن ولی این روزهای آخرین دیگه حدودا یک ربع به نه اذان میشه انشاله خدا ازمدن قبول کنه التماس دعا
مامان سوده
3 مرداد 93 17:28
فدای امیر مهدی بشم با به روز بودنش قربون فهم و درک بالاش برم الهیییییی...عزیز دلمو از طرف من ببوسین.
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنونم بداشتن چنین خاله مهربونی افتخار میکنیم سلامت باشید
مامان سوده
3 مرداد 93 17:31
هزار تا بوس با طعم ای پک های شکلاتی طالبی توت فرنگی و....براتون فرستادم....سریع بگیرین که اب نشن....................بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سوده
3 مرداد 93 17:36
عاشقتونمممممممممممممممممممممممممممم از خواب بودن محمد طاها نهایت سو استفاده را میکنممم چیییییییییییییییییی؟؟؟؟ باشه میرممممممممممم!!!خواهشا دعا نکنین بیدار بشه !!! دالیییییییییییییییییی!!! واقعا کهههه!!!دیدم!میخواستین بچه رو بیدار کنین؟؟؟ چییییی؟؟؟؟تقصیر خودمه؟؟؟ یا برم یا دمپایی یا بچه رو بیدار میکنین؟؟؟ سه تا راه پیش پام گذاشتین؟؟؟ نمیرم !!!بچه رو هم بیدار نکنین !دمپایی رو تحمل میکنم!!!دردش برام عادی شده!!! چییییییییییییییی؟؟؟ بلهههههههههههه!!!پوست کلفت شدم دیگه!!! ما اینیم دیگه...
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
شما تاج سرید ممنونم که پیشمون میاید دمپایی رو خوب اومدی ولی اون لنگشو پس نفرستادی ها البته با پست بفرست فدات دو تا گل پسرا
مامان سوده
3 مرداد 93 17:37
مامان سوده
3 مرداد 93 17:41
واییییییییییییییی میدونین وبلاگتون چه بویی میده؟؟؟ وایییییییییییییییییی بهههههههههههههههه...باور کنین عطر محبوبه شب میده(واییی همونی که تو حیاط خونه مامانم بود....) چییییییییی؟؟؟؟ فکر کردین میخوام بگم وبلاگتون بوی کیک شکلاتی میده!!! نخیررررررررررررررررررررممممم دیگه انقدر ها هم ...... ولی خودمونیم ها!!!وایییی بوی کیک شکلاتی........... شکمو هم خودتونین!!!
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
الهی عزیز دلم محبوبه شب آخ که عاشقشم ممنونم دوست خوبم چه حرفا شکمو یعنی چه اوا اوا دلم کیک شکلاتی خواست گشنمه
مامان سوده
3 مرداد 93 18:17
عزیزم خاطرات پرستاری به روز شد....
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
اومدم عزیزم ممنونم
مامان سوده
5 مرداد 93 18:33
سلاممممممممممممممم...یعنیییییییییییییییییی اگههههههههههههههه مننننننننننننننننننن دفعه دیگه بیامممممممممممممممممم ووووووو نظرات من تایید نشده باشهههههههههههههههههههههههه اون وقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت وووووووووو..............هر چی شکلک وحشتناک تو نی نی وبلاگ هست میذارم اینجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.... خیلی هم عصبانیت بهم میاد اصلاااا هم تظاهر نکردم واقعی واقعی بود میخواین دوباره عصبانی بشمممممممم؟؟؟؟؟!!!!
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
وووووووی شرمندم الان خیلی عصبانی هستی؟ خیلی؟ قربون دل پاک و با صفات برم من مهربون
مامان سوده
5 مرداد 93 18:34
من امدم کیلو کیلو بوس با طعمهای بستنی های مختلف بفرستم اما.... طوری نیست حالا میفرستم یکی یکی بگیرید که امد...............بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
دستت درد نکنه آخ که چقدر چسبید به به همرو با هم گرفتم
مامان سوده
5 مرداد 93 18:36
ببینم اون عکسی که در شروع گذاشته شده و روده بزرگه و روده کوچکه رو هر دو تا رو با هم نابود میکنه مربوط به سفره عمیاست؟؟؟
مامان سوده
5 مرداد 93 18:41
عکس که این باشهههه خدا میدونه از مزه و طعمممممممممممم!!!! وایییییییییییییی...دوباره قند خونم پایین افتاد ............سرگیجه دارمممممممممم....فشارم افت کردههههههههه...... الوووووووووووووووو 115؟؟؟ وایییییییییییییییییی............... بوققققققققققققققققققققققققققققق............... ........................................ ........................................ ......................................-----/|/------------/|/------------------------------------------------------------ احیا................. ----------------/|/|/-----/|/|/---- موفقیت امیز بود!!! سلامممممممممممممممممممممم .....من زنده امممممممممممممم!!!!
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
ای جانم خدا نکنه انشالع سالیان سال در کنار عزیزانت زندگی کنی مهربونم تنشالع یک روزی در خدمتتون شما مهربونا باشیم
مامان سوده
5 مرداد 93 18:44
تصاویر خوشمزه را سریعتر بگذارید لطفا !!!! اهااااااااا پس حالا فهمیدم چرا عکس نمیذارید!!!از تنبلی نیست!!! بلهههههههههههه!!!ملاحظه قلب منو میکنین دیگهههه چیییییییییییییی:-) ؟؟؟؟ بلهههههههههههههههههه؟؟؟ اصلا هم اینطور نیست که من میگم!!!! بزودی تصاویر رونمایی میشن و احتمالا من دوباره سکته میکنم؟؟؟ نخیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرمممم!!!من هفت تا جون دارم!!!
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
آخ گفتی .... ما به فکر سلامتی دوست خوبمون هستیم فک کردی ما اینجورییام حالا میل خودته اصرار داری میذاریم ولی حتما قبلش اقدامات لازم و انجام بده
مامان سوده
5 مرداد 93 18:46
من خسسسسسسسسسسسسسسسسسسسته اممممممممممممم واییییییییییییییییییییی دلم چند ساعت خواب میخواددددددددددددددد.... کمکککککککککککککککککککککککککککککک.... خواب درست که نداریم...به هزار امید و ارزو با کمر درد و پا درد میاییم اینجا و نا امید برمیگردیممممممممممممم%D
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
الهی من بفدات خدا نکنه کمر درد و پا درد داشته باشی عزیز دلم من شرمندم......
مامان سوده
5 مرداد 93 18:48
پس فردا امیر مهدی جون بزرگ میشه نظرات وبلاگشو میخونه میگه این خاله دیوونهه کی بوده دیگه!!!مگه نه؟؟؟؟ ولییییییییییییییییی امیر مهدی جون هم خودت هم عمه های گلتو دنیا دنیا دنیا دوست دارم...امیر گلم قدر عمه های قند عسلتو بدون که جواهر گرانبهایی هستن ..من که عاشقشونم....
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
اوا اوا دلشم بخواد خاله به این مهربونی اتفاقا پس فردا بزرگ شد نظراتتونو خوند پی به وجود نازنینی شما می بره مرسی عزیژم خوبی مهر و صفا از خودته بی نظیر دوستت دارم تا....
مامان سوده
6 مرداد 93 15:10
...................بهتره ادامه ندمممممممممممممممممممممممممممممممممممم(اخ گلوم!!!)
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم من که واقعا شرمندم روم سیاه(آیکون رو سیاهی نداره) دیگه انرژی دار شدیم داریم پست میذاریم
مامان سوده
9 مرداد 93 2:11
اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااااا.....
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
دیگه جز خجالت هیچی نمی تونم بگم
مامان محمدمهدی
9 مرداد 93 11:31
سلام عیدتون مبارک
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم عید شما هم مبارک انشاله طاعات و عباداتتون قبول درگاه الهی
مامان سوده
12 مرداد 93 20:47
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
ازم نا امید شدی
مامان سوده
12 مرداد 93 20:48
مامان امیر مهدی (سوده)
12 مرداد 93 21:26
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
خوشحالم که خوشحالی
مامان ضحــــــا
14 مرداد 93 10:58
سلام بر عمه هاي مهربون ممنون كه تو اين مدت بهمون ير زديد و نگرانمون بوديد ما هم دلتنگتون بوديم طاعات و عباداتتون قبول
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم ما هم از اینکه بهمون سر زدید ممنونیم انشاله که سلامت هستید؟ دخمل نازمون چطوره
مامان سوده
14 مرداد 93 18:28
سلاااااااااااااااااااااممممم عژیژممممممممممممممممممم ....خوش امدی...باد امد و بوی عنبر اورد بادام شکوفه بر سر اورد....وبمو باز کردم از عطر وجود گلت لبریز شدم عزیزمممم...ولی وقتی امدم اینجا....عمه نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو!!! بلهههههههههههههه من پر رو هستم؟؟؟بی ادبم؟؟؟؟..... خیلی چیزها میخواهین بگین؟؟؟ من گوشهامو میگیرمممم خب اخه مطلب جدید کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو....
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
خداییش راست میگی عمه نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو عاشقتم ولی شعرش خیلی قشنگ بود
مامان سوده
14 مرداد 93 18:28
من دیگه کم کم دارم به فاز دپرسشن میرم
؟
14 مرداد 93 18:29
نظراتتونو تایید کردمممم
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
ای جانم؟؟؟؟؟
428
14 مرداد 93 18:30
انشاالله همیشه دلت شاد باشه عزیز نازنینم ...
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
قربونت عزیزم ممنونم
مامان محمدمهدی
19 مرداد 93 23:53
م؟!شرمنده م بخدا پیداش نمیکنم تو نظراتنن اگه یبار دیگه رمز بخوام خیلی زشته
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم اختیار دارید اومدم
مامان בرسا
2 شهریور 93 2:25
امشب نمیتونم توی پستای رمز دارنظر بذارم واسه چند تا وبلاگ برام اینطور شد ... خوبین و خوشین ایام به کامتون هست .... این پسر خوش تیپ ما چه میکنه بوس بارون لطفا" از اون محکماش
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید شرمنده دیر جواب دادم در مسافرت بودم مرسی خاله جون خوبیم خداروشکر درسا گلی خوبه خاله جون چه بوسای خوشمزه ایی دستت درد نکنه